about disease and feelings · friends and people. · Pastile sedative · through loves.

I guess this feelings ain’t yours

Cinci ani, da-l dracului. I guess you’ve done some magic in me(for sure, deep in me). Cinci ani de cind te cunosc, de cind am devenit un cal care trage trasura si nu vede pe nimeni nici din stinga, nici din dreapta.
Nu stiu daca s-a meritata atita durere si nopti pierdute prin gindurile tale. De fapt, tot ce simt eu nu e important pentru nimeni, la fel ca si gindurile mele inutile despre tine. Despre faptul ca scriu atit demult despre tine si nici nu imi pasa daca de fapt citesti sau whatever. Pasiunea asta nu se mai linistete chiar daca apartin altui barbat. Am momente cind uit dar revin in cel mai nepotrivit moment la tine. Acum stiu cum e sa fii dependent de droguri, nevoia acuta de substante care iti trezeste spiritele, la fel cum ti le ucide.
****
Long time not seeing you, did help. You died. Finally.

Leave a comment