Uncategorized

Fool love, stupid love

Londra e perfecta. But is me. Is all about me.
Am promis sa nu mai scriu despre tine. Dar… E deajuns sa vad zimbetul tau intr-o fotografie intimplatoare si sufletul deja sta in genunchi in fata mea, cerind moarte. Cit timp a trecut? Totul deja trebuia uitat. Pentru tine, ploaia a spalat totul. Pentru mine, ea doar curata pentru o scurta perioada.
Timp, perioade. Eu nu am fost niciodata. Eu nu stiu daca mai revin. Viata a luat totul. Cineva a luat totul. Posibil chiar eu. M-am multumit cu ce am mai mereu. E doar psihologie. Cind am ajuns la prima lectie de la universitate de pina la ultima, am inceput sa-mi rezolv problemele interne, cele din cap si din suflet. Nu te-am putut rezolva pe tine. Iar eu, chiar am avut probleme. Haven’t I?!
Everybody get high, and everyone is getting low.
Another.

Leave a comment